Thåström-tjat..

Jag tror att jag har monster i min rygg. De sitter och slår med små minihamrar på ryggraden så att jag knappt kan sitta. Jag blir så sur när jag har ont i ryggen, för om man har ont i armen eller så så finns det alltid något sätt man kan ha den på så att det inte gör lika ont. Men när man har ont i ryggen så kan man ju varken stå, ligga eller sitta utan att det gör ont. Det är grymt jobbigt, och ja. Som sagt; det gör mig sur.

Idag har vart en riktig ta-hand-om-mig-själv-dag. Tränade, la ansiktsmask och badade, pusslat och lyssnat på musik, och sen har jag setat och läst med tända ljus. Ibland behövs det också, särskilt om man är upptagen med hundra saker annars.
 Ska kanske hitta på något med mina systrar snart, beror på om de (och jag) orkar. Börjar bli ordentligt trött nu.

Men just nu lyssnar jag på Thåström - Brev till 10:nde våningen, så just nu är jag lite halvt gråtfärdig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0