Sliten!

Fredagskväll; trött, yr, sliten, glad.

Idag skulle jag nog egentligen inte ha gått i skolan, var yr och illamående mest hela tiden. Men jag hade ju bara syslöjd, så jag tänkte att det inte var så farligt. Och jag började ju må bättre efter ett tag, blev bara "attack-yr". Efter skolan (och en timmes gloende) så gick jag, Burris och Milla ner på stan och fikade. Mycket trevligt :) Gick och kollade efter lite julklappar också, men det enda jag köpte var ett puder och chinchillasand. Det är ju så svårt.
Kände mig tillräckligt pigg för att åka hem till Burris också, och Linda var också med, fast hon tog en annan buss. Träffade min gamla SYV också, haha.

- Ni vet att ni egentligen inte får vara här va?
- Men vi sitter ju och väntar på vår vän.
- Sitter ni och väntar på era män?!

Yes! Förresten lärde Burris mig att virka, är dock inte alls bra på det. Men jag ska köpa garn och virknålar, så får vi se vart det slutar. För jag ska lyckas göra en sköldpadda, så det så. Åkte hem från Burris för ungefär en timme sen, det är så mysigt hemma hos henne! Hennes familj är ju hypertrevlig, och deras hus är så hemtrevligt. Man känner sig inte alls sådär obekväm som man kan göra som på andra ställen. Helt mysigt.
 
Ja, nu då? Kanske ska träffa folk senare, men det beror på. Annars fick jag världens lust att lära mig den här låten på gitarr;


Kommentarer
Postat av: Linda

ellerhur de är mysigt =)jag tycker det är mysigt

hos dig också :D hihi. Jag vill se din sköldpadda sen! Vi måste leka snart igen! Då får vi ta en lördag så vi kan leka längre :D ingen får ha namnsdag då :P haha

2009-12-04 @ 21:00:07
Postat av: Linda

haha dom största matvraken! :D<3

2009-12-05 @ 12:54:08
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0