Gladerrr!

Jag gillar verkligen inte tandläkare... Var dit idag (yippie!) och fick min bettskena. Det är inte så gosigt faktiskt, och jag kan knappt prata. Men, borde väl inte klaga. Kanske kan bita ordentligt snart så..
Hade kemiprov idag, men jag var smart igår och glömde böckerna hemma. Så det gick åt skogen. Men jag är glad ändå!

Jag borde verkligen sova nu. För jag är astrött. Men jag skriver en julberättelse, en väldigt deprimerande sådan. Och fortfarande noll julkänsla. Men imorn ska jag träffa Burris och Linda och byta julklappar, det blir nog lite bättre då i alla fall! Om jag först tar mig igenom natten, dvs. Berättelser, provplugg och ont i käften - det blir kärft.
Men som sagt; är glad ändå!

Otroligt, mega, superglad faktiskt. Sådetså :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0