Comviq!

Idag har de små rygg-monstren förflyttat sig norrut. Har så grymt ont i huvudet. Fast hellre huvudet än ryggen.

Anyways, idag har det väl i princip inte hänt något på eftermiddagen. Var in till Avesta och köpte jeans och en handväska. Och Comviq. Har kvar mitt gamla nummer också, men ni får säga till om ni vill ha det nya :) Har haft världens lust att kolla Step Up 2: The Streets, men ingen annan här vill se den. Suck. Trista människor. Känns som att det finns något jag har glömt att skriva om, och något jag borde göra. Men jag kommer inte riktigt ihåg vad. Ska plocka Millas ögonbryn snart. Kul att plågas, sure. Men det är tråkigt ändå.

"Å universum... tjofräs."

Just ja! Glömde nästan. Ni vet när man går inne i någon affär där de har musik på? Jag lyckas alltid bara höra vissa ord, som fastnar på hjärnan. Sen vet jag inte hur resten går, och kan bara sjunga med i typ tre ord i hela låten.
I alla fall, flera gånger nu så har jag och Milla stått och sjungt med i en låt, och äntligen vet jag vad den heter. Jag lovar att den verkligen fastnar, så jag tänker inte länka den eller så. För det vore inte snällt. Men skönt, nu kanske jag kan lära mig mer än en rad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0