Complains.

Drömt mardrömmar hela natten, vilket toppen humör man får av sömnbrist! Samtidigt som jag har varit asglad idag så har jag vart förbannad som bara den. Tänker inte skriva på vad, men de flesta vet. Stör mig bara så himla mycket. Men det var bara på sista lektionen som jag var så, annars var det den bästa dagen den här veckan, i alla fall på en front.

Nu har jag ägnat en hel dag till att göra ingenting. Har inget plugg tills imorgon, och jag offrar hellre en dag i helgen. Kommer ändå inte bli något renoverat eftersom att jag inte pratar med p. Och sen ska jag försöka hinna med julbak och julklappar också. Det blir stressigt i år, för jag har 3 prov, 1 muntlig redovisning och 1 inlämning till nästa vecka också. Man lär ju klaga på något.

Och ja, jag har klagat en hel del på sista tiden. Men allt går i perioder, ibland är livet toppen, då har jag inget att klaga på. Men de stunder när livet inte är så bra som det kunde vara så hittar jag ofta små saker att reta upp mig på, något som faktiskt stör mig en hel del.

TJOLAHOPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0