Bråttom.

I vanliga fall brukar jag skriva om hur sur jag är på något som har med skolan att göra, eller om något annat totalt ointressant - som jag är sur på. Det är väldigt mycket negativt som skrivs, och det vet jag om. Grejen är väl den att jag inte bryr mig så fenomenalt mycket, för det är ju min blogg. Men jag har ändå tänkt att jag ska försöka skriva lite mer positivt, men vi får se.

Var i Sandviken idag, köpte lite julklappar. Har fortfarande fyra personer kvar, och det är tre dagar kvar till julafton. Inte så överdrivet bra. Ska också sticka och göra andra julklappar, baka, städa, pynta och sy min klänning. Det sista går inte så bra, använder en symaskin från stenåldern som inte har hälften av alla saker jag behöver. Plus att man ska hinna få julkänsla också... Det blir lite körigt, men det får helt enkelt lov att gå.

Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0