2009

Jag kommer aldrig att glömma valborg, midsommar, när vi dygnade eller skolavslutningen med kvällen hos Linn efteråt. Sen har vi ju Tallin, helgen med Jeffe i somras, första dagen i skolan, allt knas med de övriga kungarna och allting.

I år har jag blivit av med en vän, men jag har också fått tillbaka en. Och det är jag glad för, annars hade jag inte tagit mig igenom det. Jag har också träffat mycket nytt, trevligt folk.

Har hunnit med grymt mycket det här året, men ändå känns det som att jag inte har åstadkommit någonting alls.

          


Kommentarer
Postat av: Linda

haha ååh valborg! :D och massa annat mys!

2009-12-30 @ 23:04:18
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0