Tid -.-'

Igår så åkte jag som sagt till Klara. Hade svinkul, vi gick runt lite, spekulerade i vad polisen kunde tänkas vilja och "hoppade" studsmatta. Var läskigt i början, tyckte ju jag då. Och vi krockade runt 100ggr. En gång landade hon på mig, och jag tror inte att jag har skrattat så mycket på ett tag..  Vart ju mycket prat om skolan och så, ska ju gå samma program, och båda är ju nervösa, såklart.
När jag kom hem sa jag hejdå till päronen som kom hem under dagen bara. Och sen så kollade jag lite på tv med mina systrar, men vi gick och lade oss redan vid klockan tio. Var meeegatrött. Vi gick ut och gick med Mini också, och då mötte vi en jättesöt groda/padda, som vart jätterädd när Mini skulle hälsa, så den kissade på sig. Jag tyckte i alla fall att den var jättesöt..

Idag har jag städat hela huset. Det var ju... kul. Verkligen. Det enda som är lite kul är när man städar monstrens burar.. Bara för att de är så söta. Men ja, vart ganska stressigt, även fast jag gick upp klockan halv tio, för på kvällen kom Burris och Emma :)
Vi kollade på Eldflugornas grav (SE DEN), och självklart var jag den enda som grät.. Var jättesorglig, men alla borde definitivt se den.. Sen pratade vi, Kajsa (Burris) var alldeles hyper medan vi skalade morötter, och sen bakade vi tårta. Diskuterade också hur man uttalar kockos, så att det lät alldeles knasigt. Sen hade vi faktiskt politiska diskussioner, något jag har saknat under hela sommarlovet. Sen åkte de hem, och jag och lillasyster gick ut och gick med Mini.

Egentligen borde jag sova för längesen nu, för jag ska upp sju imorgon (blir väl 07.30) för att jag och Annika ska åka med Linn upp till våra föräldrar i Årsunda. Blir nog trevligt, och till skillnad från de här två dagarna så följer kameran med :)

 
             K&E                                          B


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det stavas ju KOKOS! Fett gott iallafall.. (hahaha)

2009-08-13 @ 14:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0