Rubrik.

Igår kväll så umgicks jag med Linn. Vi såg på världens bästa film, Iskariot, med bl.a Gustav Skarsgård. Det är en människa att vara snygg, btw. Men i alla fall, filmen var som sagt apbra, handlar om två bröder med helt skilda liv, och massa. Grät gjorde jag. Surprise surprise. Annars gjorde vi inte mycket, satt och pratade och bara umgicks, som vanligt.
 Idag så skulle vi ha umgåtts, men båda vart upptagna med annat, så istället har jag ägnat dagen till att börja smått med renoveringen av våran lekstuga som jag och Milla har bestämt oss för att göra. Ska byta lite plankor i taket och så, blir nog kul :) Kommer ta ett tag, men innan hösten lär vi ju vara klara.

En annan sak som just slog mig, är att jag fortfarande inte har orkat ta itu med min modell av muminhuset. Tänkte att jag skulle börja imorgon, men jag måste ha tag i en "trä-sax", tror inte att ni förstår vad jag menar, men något sådant lär jag fixa i alla fall. Men jag längtar efter att få börja.
Ikväll tänkte jag att jag ska nörda lite framför datorn innan jag broderar ett tag. Sen ska jag nog sätta mig och kolla på film sent på kvällen en sista gång. För man lär ju börja gå upp tidigt nu. Ska leta på en riktig snyftare tror jag :)

Kommentarer
Postat av: Milla

A walk to remember!

2009-08-17 @ 00:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0