"Oj, kolla vilken fin.. FONTÄN!!"

Hm, mycket rolig dag.

Åkte ju som sagt upp till Årsunda med Linn och hennes familj, och var hos mina föräldrar. Vi spelade kort, badade (eller ja, Linn badade nästan..), läste och var i Sandviken. Köpte lite fler block till skolan börjar, nu är det bara pennor, sudd och allt annat kvar.
Sen när vi hade läst så skulle vi gå till ICA, som stängde om 40 minuter, då. Så vi gick, och när vi hade gått 20 meter upptäckte båda att vi var jättekissnödiga. Men vi var tvugna att fortsätta, och fyfan vad roligt det var. I efterhand det vill säga.
Sen satt vi på stranden och käka vindruvor och nektariner och pratade. Och bara satt och tänkte. Sen vart det lite mera kort, och sen åkte vi hem.
Hade i alla fall jättekul, men jag glömde såklart att jag hade kameran med mig, så inga bilder kommer.
Men ja, nu somnar jag snart, ska sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0