Moppejävlar..

Gårdagen var sjukt rolig, bortsett från vissa detaljer.. Åkte till Burris och umgicks med henne och Linda (efter många om och men), fick ofrivilligt hjälp av min granne och såg på film med syrrorna när jag kom hem.
Vi knyckte Burris cykel uppe vid affären också, rätt skoj, lär ju ha sett ganska dumt ut. Spelade Rita&Gissa med hennes lillasyster, bankade händerna i golvet och höll på att dö. Har fortfarande ont i handleden.. xD
Men det var som vanligt riktigt skoj :D

Nu är jag precis påväg ut i duschen, ska åka till Klara om ett tag, har inte träffat människan på hela lovet.. :D
Kommer nog bli kul, om moppen startar idag, dvs. Sen blir det väl kanske av att träffa Linn också, har inte träffat henne på ett par dar nu, vilket är ruggigt synd tycker jag.

Men jag kanske bloggar lite mer ikväll, vi får se. :)

Kommentarer
Postat av: Linda

askul hade vi! :D haha måste försöka köpa spelet! xD

helt galet!

2009-08-11 @ 20:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0