Imorn är det skola.

VILLINTEVILLINTEVILLINTEVILLINTE!!!

Jag är hypernervös. Och har ångest. Och jag vill inte. Men jag måste. JIPPIE! -.-
Nej, men seriöst nu. Jag vill ha mera sommarlov. Har haft en så jäkla bra sommar, så jag vill inte att den ska ta slut. Och jag har fortfarande massa att göra. Men det är väl bara att bita ihop, gå upp tidigt imorgon och försöka vara glad utan att brista av nervositeten. Nya människor är ju inte direkt min specialitet.
 Men jag har ju Klara. Och Linn på morgonen i bussen och så. Och nu har jag en mobil också, det går inte att lyssna på musik i den, men den fungerar. Det är ju i alla fall ett plus. Och om det blir jobbigt kan man sms:a någon vänlig själ. Jag kommer säkerligen att gå vilse mer än en gång också. Det är ju alltid lika kul.
 
Nu ska jag gå och lägga en ansiktsmask. Om inte Linn hinner ringa. Då är jag med henne en stund istället. Och pratar om hur nervösa vi är.
Så nu slipper ni mitt svammel :)


Kommentarer
Postat av: JUNO!!

fett najs blogg:D

2009-08-24 @ 20:26:37
URL: http://jjuno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0