Fortfarande ensam hemma.

Just nu sitter jag ensam och lyssnar på Winnerbäck, Ebba Grön, Thåström och något annat ur mamma och pappas skivsamling, medan jag väntar på Linn. Hon sprang hem och duschade och fixade lite så.
Igår så kollade vi på film, vart såklart Twilight<3 och Secret Window. Om ni inte har sett Secret Window så borde ni göra det, men jag tycker att den är ganska läskig.
Idag vet jag inte riktigt vad vi har för planer, kanske att vi tar en sväng på mopparna eller så. Måste ju packa lite till Tallin också, men ja.
Om jag hinner innan Tallin ska jag skriva ett inlägg om lite viktigare saker också. Men det är bara om jag hinner, annars får ni snällt vänta.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0