:)

Man kan inte bli annat än glad av den här låten :)
Hans andra låtar är också bra, men den här får i alla fall mig att må bra.



Morgan Laurence - Come on, come on

Idag gick jag upp halv åtta. Blä! Och nästa vecka blir det halv sex, kommer ju inte funka.
Men idag har jag i alla fall mest bara fixat lite inför skolan och slöat lite grann. Sitter och läser nu, Kikis Expressbud - Den nya häxkonsten av Eiko Kadono. Animén av Hayao Miyazaki är bättre, men han har gjort om den lite (precis som Det levande slottet) och böckerna är bra de med. Även om det är hypertydligt att de är barnböcker.
Ikväll blir det till att bleka håret också, nu ska de gröna nyanserna bort. Ska även lägga i svart, men det får ni se på söndag.
Imorgon åker jag upp till Årsunda med familjen och kommer inte hem förrän på söndag förmiddag. Då ska jag hinna fixa allt och vara nervös. Skolångest är toppen!


All kalabalik häromdagen handlade om att jag tröttnade ur på en "vän" som tog tillfället i akt och trycka ner mig, vilket iofs inte är ovanligt. Men jag är trött på att ta hennes skit, så whatever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0