"Det är synd om människorna"

Kaos.
Panik.
Orkar inte längre.

Vaknade tidigt av en mardröm som aldrig tycktes ta slut. Förstod att det var en dröm, somnade om, drömde en till osv. Gick upp tidigt och domnade i benen efter vissa saker.
Kollade på P.S I Love You, grät som en blådåre. Men sån är jag. På kvällen blev allt värre, slutade i kaos.

Du har fått dina chanser, nu är det upp till dig att ta lite initiativ, kanske fixa det du har förstört?!

Pallar inte mycket just nu, men jag klarar det.
Har ju vissa saker som håller en uppe trots allt. Saker som monster, vänner, familj och böcker. Och Mini får räknas som en egen kategori. <3

Och sen lär jag bara skriva här för att få det ur systemet, tack bästa för stödet ikväll. <3


Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Tack snälla du för dina fina kommentarer, dom gör mig jätteglad! :) Kramar till dig!

2009-08-30 @ 22:59:51
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Kan Dee Drawings

Tack snälla du! Och tack för att du togdig tid och svara på mina frågor :)

2009-09-01 @ 12:14:36
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0