Uppfinningar.

Ja, och nu till det där ämnet jag skrev om igår..
När jag har tråkigt (bussresor, bilresor, inte-kunna-sova-nätter osv.) tänker jag väldigt mycket, och jag har kommit på uppfinningar som jag ska ge till folk jag känner :)

Till Emma ska jag uppfinna en hylla som växer vid behov, utan att ta extra plats, så att hon kan köpa manga tills hon spricker :D

Till Jessie ska jag uppfinna ett sätt att se allt man vill se på TV. Samtidigt! (Tidssparande som fan!)

Till Klara ska jag uppfinna en kombinerad hörselapparat och konflikt-mods-givare, så att hon vågar säga ifrån mer, och hör vad jag säger!

Till Milla ska jag fixa ett par glasögontorkare, som är som utfällbara, som vindrutetorkare. Alternativt ett program som lär en matte på ett kick!

Till Annika ska jag uppfinna ett sätt att göra läxor på några sekunder, så att hon gör dem i tid.

Till Mamma ska jag fixa en maskin som både städar och lagar mat åt henne, så att hon slipper be mig om hjälp.. xD Nej, men för att hon ska få lite fritid.

Till Pappa ska jag fixa en maskin som han kan ha diskussioner med, som han alltid vinner! Och som vid behov, bara håller med, hur dumt det än är.

Kommentarer
Postat av: milla

den där mattemaskinen skulle ja gärna ha ;D xD

2009-04-24 @ 23:38:08
Postat av: Anonym

HahaXD gud vilken tv-nörd jag är!!! <3

2009-04-25 @ 21:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0