Träningsvärk.

Sov tills klockan 12.45 idag, surt, hade väldans mycket att göra -.-'
Men jag hann det mesta i alla fall. Tränade i ca 90 minuter, inte helt fel, sjukt skönt för att vara ärlig. Jag totalälskar träningsvärk mellan skulderbladen, låter rätt sjukt, men det är så grymt skönt!
Aja, sen kollade jag på Kuzco Academy (kommer inte ihåg vad det heter på svenska.. wierd) i över en timme :D Jeppa lycklig för ett år! Sen åkte jag med mamma och handlade, och då pratade vi om hur det blir ifall jag flyttar hemifrån till hösten. Jag vet inte alls hur jag gör, men antagligen blir det väl NV i Sala. Det kostar grymt mycket, och jag kommer inte ha råd med nånting känns det som, men vi får väl se. Vill jättegärna gå i Gävle i alla fall. 
 Sen hjälpte jag mamma laga mat och sen kom Annika hem så att vi äntligen kunde kolla på Harry Potter. Vart ju bara 4:an då, men det gör inget. Jag tar det jag får ;D

Nu sitter jag och redigerar bilder och kollar runt på lite bloggar. En sak jag har märkt när jag har letat är att de flesta 94:or skriver som krattor. Kanske låter som ett påhopp, men åtminstone 4/10 vet inte hur man använder komma, punkt, stor bokstav eller hur man stavar. Väldigt drygt när man läser.


Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

hahaXD HP-beroende? 0.o :P om du flyttar kommer jag och ivaderar. sådetsåå:P

2009-04-20 @ 07:57:40
URL: http://jessiejoystick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0