Torsdag.

Haft en ganska bra dag idag med alla folk, skoj!
Vet fortfarande inte hur jag ska göra, väger för och emot hela tiden. Men vi får se.

Hade Nationella i matte idag, första delen tror jag gick skitbra, men på nästa del kom jag på hur man löste en uppgift precis innan vi var tvugna att sluta. Surt! Och nu läste jag på hemsidan att vi har nationella imorn också, men det visste jag inte ens om :S Får väl se hur det går.
Annars har jag spelat innebandy utan att se bollen.. ingen höjdare. Slog på allt vitt jag såg, vilket inkluderade folks klubbor och strumpor. Inte så bra för mitt betyg kanske.. Sen hemma åkte vi till Avesta och mamma lämnade tillbaka Burpojken, som jag inte hade läst klart, så jag fick ta en bok ur hyllan som står oläst. Solstorm av Åsa Larsson, hittills är den jättebra :)

Just nu sitter jag och läser olika bloggar och fixar lite med en ny header. Blir jag nöjd med den syns den nog i helgen nån gång. I helgen har jag massor att göra, bl. a kratta hela tomten (jag behöver skor!), träna till musiken (spela gitarr och sjunga inför hela klassen.. ibland är det svårt att tycka om Klara), plugga och tvätta Millas bil. YEEEY!
Nu ska jag nog göra lite NO/HKK/Svenska, läsa lite och sedan sova. Jag vet inte ens varför jag skrev blogg idag, ointressant.
Men jag har ett ämne tills imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0