Påsk :)

Ja, idag är det påskafton, fast vi firade igår istället.. Tycker inte att det spelar någon roll.

Idag har det varit underbart härligt väder, varmt och skönt :) Har setat och läst "The long hard road out of hell" av Marilyn Manson, grymt äcklig, men jag ska nog klara mig igenom den. Sen har jag läst lite bloggar och inte gjort så mycket.
Lyssnat på lite Plastic Tree, Pink och Dead by April.
 Väldigt slapp och härlig dag, så skönt med lov. Även om man såklart inte får glömma att plugga på lovet -.- Fast det tar jag på studiedagen på tisdag istället.

Längtar till sommaren som en tok, fast ändå inte, eftersom att efter somarlovet börjar jag på gymnasiet, och jag vill inte. Det känns som att jag blir gammal då.. Jag vill inte bli gammal. Jag är som Peter Pan, vägrar bli vuxen, haha.
Och sen hade jag ju bestämt mig för ett gymnasieprogram, kom in där och allt var bra. Sen fick jag hem reklam om Vasagymnasiet i Gävle där man kan läsa humaniora. Då läser man mycket SO-ämnen, och i 3:an får man välja en inriktning (Egyptologi, Arkeologi, Historia eller Religion), och då läser man också vissa kurser på Uppsala Universtet eller vad det nu var. Jag vill jättegärna gå där, men jag tror inte att jag får flytta för mina föräldrar. Synd, men NV får väl duga antar jag. Men jag och mamma ska antagligen åka på möte om det andra programmet, sen får vi väl se..

Ja, sen får man väl säga Glad Påsk också :D

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

glad påsk<3 det kommer gå asbra på gymnasiet. liksom, du är ju du=D ^^ och så finns ju milla och jag där och kan misshandla irriterande personer^^ menmenmen... gävle? neeeej, jeppa HÄR!<3

2009-04-12 @ 19:09:28
Postat av: Anonym

Vem var det som hånade samhäll och humaniora alldeles nyss, va, va?! Haha, kul att du ändrat dig angående det, men du skulle bara våga flytta! :D Kram kram

2009-04-14 @ 19:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0