Natt.

Jaha, klockan är just nu 04:14. Jag ska aldrig mer börja kolla i nya bloggar efter klockan tolv, för nyfiken i en strut som jag är nöjer jag mig inte med att kolla första sidan. Neeej, idiothuvvet är ju tvungen att bläddra tillbaka en månad och lusläsa varje inlägg. Ibland blir jag arg på mig själv.. :P
 
Ja, dagen har spenderats på ett väldigt ovärt, men skönt sätt. Har slappat, kollat på robinson (lol), glott på Harry Potter och fången från Azkaban, läst bloggar och pysslat med chinchillorna och Eddie.
 Vi hade Eddie springa i sin boll på golvet, och så kom Mini. Han var så himla sugen att börja leka med bollen, men var jätteduktig när jag sa ifrån. Till sist la han sig ner och iakttog varje rörelse hon gjorde, urgulligt. Och det gulligaste var att hon försökte nosa tillbaka innifrån bollen, fast det slutade med att hon rullade framåt till Minis stora förtret.

Nu är jag kanontrött, fast jag sov tills klockan 13.20 idag, skönt med sovmorgon, nu känner jag mig inte som en 90-åring längre *yey*.
Nu ska jag hämta min mobil (som på något höger har hamnat ute på hallgolvet..?) och gå och sova.
Imorn tänkte jag ha gööööörtråkigt, men Annika har lovat mig att hon ska kolla på Harry Potter 4 och 5 mjed mig så jag är nöjd. Jag menar, vem tackar nej till 5 timmars bröderna Weasley? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

weasley<3

åh, jag ville vara med när eddie sprang, min bäbis<3

2009-04-19 @ 16:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0