Lördag.

Ja, idag är det lördag. Har haft en rätt dålig vecka med migrän och huvudvärk och så, så jag tänker bara ta det lugnt idag.
Snart ska jag nog hämta Eddie, hon ska få sova i mitt rum tills Milla kommer hem på måndag. Så ikväll är det bara jag och Annika hemma, jag ska nog övertala henne till att se på Harry Potter 3, 4 och 5 om vi hinner :)
 Det har inte hänt något intressant här på senaste tiden, lite trist tycker jag. 
Men nu ska jag läsa (surprise!).


Och jag vill veta varför jag inte kan se mina inlägg.. blogg.se </3


Kommentarer
Postat av: Linda

vi lär träffas snart :D

2009-04-18 @ 19:25:29
Postat av: JessieJoystick

vart är milla? 0.0 förlåt om jag gjorde veckan ännu värre med mitt gnällande :/ och hoppas att det blir bättre<3

2009-04-18 @ 22:55:26
Postat av: Anonym

Milla är hos Milla xD

lugnt <3



Linda: Klart! I veckan? :)

2009-04-19 @ 04:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0