Beslutsångest.

Var till Gävle idag efter skolan och kollade på humaniora-utbildningen på Vasaskolan. Fan vad jag vill gå där. Var flera lärare som var doktorerade i sina ämnen, hög kvalitet på utbildningen och allting. Men om jag ska gå där så måste jag flytta hemifrån. Det vill jag verkligen inte! Jag vill fortsätta vara barn så länge som möjligt, men det här är ju en otrolig chans! Jag har ingen aning om hur jag ska göra just nu.. 
Samtidigt, jag tror att jag skulle klara av det, det är inte därför jag inte vill. Det är bara alla vardagssaker, som att alltid kunna träffa Mini eller mina bebisar, övningskörningen, träffa alla folk och allt sådant. Fast det är ett så jäkla bra program, och de lägger energi på det, jag menar, jämför det och KSK, och KSK är ungefär lika bra som ett studiebesök på ett pappersverk. Har som sagt ingen aning om vad jag ska göra, lär fundera ett tag till.

Aja, i skolan idag har det vart relativt lugnt. Lär ju skryta med att jag fick bäst poäng i hela 9:an på Fysikprovet, inte illa pinkat :D

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag tror du kommer trivas så grymt bra där uppe och utbildningen passar dig perfekt, kommer väl dock bli tomt med en mindre att tjafsa med :P

2009-04-23 @ 22:03:41
Postat av: Anonym

Jeppa duktig^^ vad du än bestämmer dig för så går det säkert asbra. men om du flyttar så kommer jag och hälsar på. klartslut. =D

2009-04-25 @ 21:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0